Preberi

Vračilo kupnine za odpovedane in prestavljene dogodke

02. 05. 2020

Vračila se bodo začela po 4. 5. 2020

Zaradi vladnih ukrepov v povezavi s koronavirusom so do nadaljnjega prepovedani vsi dogodki. Kino Šiška je zato moral prestaviti večje število dogodkov, nekatere pa smo bili žal primorani tudi odpovedati – od koncertov in razstav do gledaliških dogodkov in konferenc.

Žal nam je, da vas že dlje časa nismo srečali pri nas. Cela ekipa riše, piše in možgansko vihari o novih načinih dela ter išče nove termine dogodkov za obdobje, ko bomo ponovno odprli Kino Šiška.

Vse že kupljene vstopnice seveda veljajo tudi za prestavljene dogodke, ki že imajo nadomestne datume. Veseli bomo, če boste vstopnico obdržali tudi za nadomestni termin in s tem podprli kulturno dogajanje v Sloveniji.

Vsi, ki vam nadomestni termin ne bo ustrezal, oziroma pri vseh dokončno odpovedanih dogodkih ste upravičeni do vračila kupnine vstopnice. Vračilo kupnine poteka po spodaj opisanem postopku.

Vsi kupci morajo poslati zahtevek za vračilo kupnine na info@eventim.si;

  • tisti, ki ste vstopnico naročili na spletni strani, pošljite številko naročila/”order ID”, ki ga najdete na print@home vstopnici ali na računu ali v svojem uporabniškem računu; 
  • tisti, ki ste vstopnico kupili osebno v Kinu Šiška oziroma na pooblaščenih prodajnih mestih Eventima, pošljite dobro viden sken ali sliko vseh kupljenih vstopnic in pripišite vse svoje podatke (ime in priimek, naslov in številko TRR), saj se samo tako lahko uredi povračilo na TRR kupca.

S samo stornacijo se uničijo kode, kar pomeni, da tudi če bi s storniranimi vstopnicami kdo poizkušal vstopiti na dogodek, bo na vhodu pri skeniranju zavrnjen.

Vračila se bodo začela po 4. 5. 2020. 

Predvaja se…