19. 05. 2014

KAKŠEN (NOV) MEDIJSKI MODEL SLOVENIJA POTREBUJE?

Vprašanju iz naslova dogodka je treba nemudoma dodati še naslednje: Kakšen nov medijski model lahko Slovenija prenese? Če po eni strani vemo, da naša medijska pokrajina potrebuje prenove tako na področju medijskih vsebin kot kadrovanja, financiranja, urednikovanja, vzgoje publike, nastopa na spletu in še česa, kakšne so po drugi strani dejanske možnosti ustvarjanja novih medijskih

Vprašanju iz naslova dogodka je treba nemudoma dodati še naslednje: Kakšen nov medijski model lahko Slovenija prenese? Če po eni strani vemo, da naša medijska pokrajina potrebuje prenove tako na področju medijskih vsebin kot kadrovanja, financiranja, urednikovanja, vzgoje publike, nastopa na spletu in še česa, kakšne so po drugi strani dejanske možnosti ustvarjanja novih medijskih zgodb?

Na dogodku, ki bo trajal od poznega popoldneva do večera, bodo strokovnjaki za medije in novinarji soočeni z enim najtrših orehov – ponuditi vizijo novega. Nastopili bodo:

16:00 – 17: 20

Marko Milosavljević, katedra za novinarstvo, FDV

Vasja Jager, novinar Večera

Anže Voh Boštic, urednik portala Pod črto

Mojca Pišek, novinarka Dnevnika

17: 20 – 17: 30

premor

17:30 – 18:50

Matej Praprotnik, novinar Vala 202

Marko Crnkovič, kolumnist

Domen Savič, komunikolog

Lenart J. Kučić, novinar Dela

18: 50 – 19: 00

premor

19:00 – 20: 15 okrogla miza

Zasnova in moderiranje: Dijana Matković. Organizacija Kino Šiška.

Predvaja se…